Get your dropdown menu: profilki

sobota, 2 maja 2015

Rezept Trainer, który pomoże Ci przestawić się z polskich na niemieckie recepty

To mój ulubiony gadżet naukowy, który niesamowicie pomógł mi na początku mojej pracy w niemieckiej aptece. 

Co tu dużo mówić do Niemiec przyjechałam tuż po dbyciu stażu, tak więc przesiąknięta polskimi wzorami recept, system itd. Wolę nawet nie myśleć jak ciężko byłoby mi się tu odnalezć z kilkuletnim stażem pracy!

Na szczęście dostałam w prezencie od szefowej to oto pudełko :)



Z czego składa się Rezept-Trainer:

- krótkie wprowadzenie


- spis skrótów używanych na receptach

- 150 kart z przykładowymi receptami







Zdecydowana większość recept to Krankenkasse Rezept (KK), ponieważ to właśnie te recepty są najbardziej problematyczne.

Często, lecz nie w każdym przykładzie znajdzie się interakcja, wkradnie się błąd, recepta jest niepełna, bądz zle wystawiona.
Wszystkie uwagi znajdziemy w środku, tak więc najpierw mamy okazję sami wyszukać wszystkie możliwe błędy, a następnie się sprawdzić :)

Dodatkowo w środku znajdziemy mnóstwo przydatnych wskazówek o lekach oraz ciekawe informacje które możemy wykorzystać w opiece farmaceutycznej.








Do tej pory chętnie przeglądam w wolnej chwili karty z receptami w celu samodokształcenia i mogę je szczerze każdemu polecić. 



1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Witaj, bardzo przydatna strona! Ja tez zaczynam niebawem prace w niemczech. Poowiedz wiecej z czego sie uczylas na poczatku i jak jezykowo dalas rade?Pozdrawiam